Rahsia Bijak Temuduga

Rahsia Bijak Temuduga
Daripada : Tim Infokerjaya
"Rujukan Kerjaya Online No. 1 Malaysia"
Per : Persiapan Lengkap Temuduga



Ya...Sesi temuduga merupakan satu sesi yang amat-amat digeruni oleh anda yang mahu memohon kerja dalam satu-satu syarikat atau organisasi, terutamanya jika ianya adalah sesi temuduga yang pertama dalam hidup anda. Di sebalik digeruni, ada kegembiraan yang tak terhingga jika anda berjaya dengan cemerlang dalam temuduga tersebut.


Tahukah anda, 80% dari pencari-pencari kerja yang menghadiri temuduga gagal semasa temuduga sebenar. Gagal di sini bukan kerana tidak layak tetapi gagal untuk menunjukkkan kepada  panel temuduga bahawa diri mereka adalah yang paling layak untuk diambil bekerja. Ini sangat merugikan anda...lebih-lebih lagi anda tak buat persediaan se'BIJAK' yang mungkin.


Rahsia Bijak Temuduga

Dapatkan Ebook PERCUMA '15 Sebab Gagal Temuduga'. Sila tinggalkan nama dan emel anda di ruangan bawah ini untuk kami emelkan ebook percuma hari ini. Cepat, ia terhad!




Maklumat Anda Adalah Terpelihara


Daripada maklumbalas yang diterima, kami dapati banyak kekurangan diri si pencari kerja yang dikenalpasti oleh pihak penemuduga. Ini salah satu punca ramai yang tak diterima bekerja walaupun anda telah buat persediaan yang anda rasa sudah cukup. Sebenarnya, anda ambil masa sebanyak mana pun, persediaan untuk hadir ke temuduga tak pernah cukup.


Hah! Kenapa Tim Infokerjaya cakap begitu?

  • Pertama - Ramai calon fokus kepada sumber maklumat temuduga yang salah. Ini amat merugikan masa anda. Pilih sumber yang betul dan tepat. Ini masa depan anda!
  • Kedua - Ramai calon bersedia di saat-saat akhir sebelum hari temuduga walaupun ada masa 7 hari lagi sebelum hari temuduga. Ini masalah sikap!
  • Ketiga - Calon yang ter "Over" confident dalam persediaan temuduga selalu gagal. Ada perkara anda perlu anda confident dan ada perkara yang perlu anda berhati-hati...


Cukup kami jawab persoalan anda... ringkasnya, kami ingin anda berjaya dalam temuduga dengan merujuk kepada sumber yang tepat dan kena pada sasaran. Ya..anda tak buang banyak masa. Kami mahu anda menjadi bijak sebelum anda hadir ke temuduga. Bijak bermakna anda faham apa kehendak panel temuduga.



Setiap panel temuduga ada karenah dan 'demand' nya tersendiri. Jadi, kami mahu anda fikir seperti atau seakan-akan panel temuduga. Kami mahu anda ada 'connection' dengan panel temuduga supaya temuduga anda berjalan dengan lancar dan bersahaja.


Baiklah, sekarang kami nak tanya sesuatu...
Pernah anda melalui proses temuduga? Pernah? atau Tak Pernah?

Rahsia Bijak Temuduga
  • Pernah ditemuduga dan mempunyai pengalaman menghadapi situasi proses temuduga namun satu kerja pun belum lekat lagi.
  • Pernah ditemuduga sekali dua sahaja dan setiap temuduga anda masih menggigil termasuk temuduga yang bakal anda sertai nanti.
  • Langsung tidak pernah melalui proses temuduga dan tiada pengalaman tentangnya.


Anda sebenarnya berada di laman yang betul kerana apa yang anda cari untuk membantu proses persediaan temuduga anda nanti ada di halaman ini. Apa yang perlu anda lakukan adalah teruskan bacaan anda. Jika anda rasakan anda sudah cukup bersedia...kami sarankan untuk anda berhenti di sini dan teruskan dengan dengan rutin harian anda.


Ya...Kami serius untuk membantu....


Rahsia Bijak Temuduga

Ada banyak faktor yang dilihat mampu menyebabkan anda tidak dilihat sebagai calon yang paling sesuai dipilih. Perkara paling mudah yang  menyebabkan anda di 'reject' adalah saat ketika anda masuk bilik temuduga.


Dengan keterampilan yang salah, cara komunikasi yang tidak bagus serta bahasa badan yang lemah sudah boleh memberi anda markah yang amat kurang. Oleh itu, anda perlu ketahui dan belajar ilmu ini. Ingat, pihak penemuduga adalah manusia dan selagi ianya bernama manusia maka setiap tindakan dan keputusannya akan dipengaruhi oleh emosinya.


Jika awal-awal mereka tidak berkenan dengan anda maka jangan harap mereka akan tertarik dengan kepakaran anda yang lain. Inilah yang dinamakan 'First Impression'. Dengan cara komunikasi yang lemah, anda telah mensia-siakan peluang terbaik anda untuk beritahu pihak penemuduga tentang kelebihan diri anda dan bagaimana anda boleh memenuhi kriteria pekerja yang mereka inginkan.


Gaya bahasa badan yang lemah dan kurang meyakinkan menyebabkan pihak penemuduga tidak yakin untuk mengambil anda bekerja. Ini adalah sebahagian dari banyak lagi faktor yang menyebabkan anda gagal dalam sesi temuduga.


Usah terkejut, hal ini juga yang sering dibualkan tentang kenapa anda gagal dalam temuduga. Kebanyakkannya gagal dalam beberapa saat sahaja bertemu dengan panel temuduga. Ya...ia nampak simple tapi kesannya boleh buatkan anda hadir temuduga berkali-kali dan gagal juga berkali-kali.


First impression amat penting. Dua tiga saat pertama mereka melihat anda, mereka telah dapat agak apakah keputusan temuduga anda. Anda perlu ambil serius jika mahu berjaya. Lihat petikan akhbar di bawah...


Rahsia Bijak Temuduga
Sumber : Utusan Online


Anda lihatlah...ini bukan gurauan. Jika anda serius untuk lulus temuduga dan dapat kerja yang anda idamkan tak kisahlah di sektor kerajaan atau swasta, fokus kepada apa yang kami kongsikan ini.

Sebelum itu, kami yakin anda sedang hadapi dilema ini...


Rahsia Bijak Temuduga

  • Rasa kurang yakin dengan penampilan diri, cara pemakaian. Tahukah anda cara pemakaian banyak membantu meningkatkan rasa yakin kepada diri anda sendiri terutamanya di hari temuduga.
  • Anda telah rasa seram sejuk selepas dapat panggilan diterima ke temuduga beberapa hari lagi. Anda tak tahu apa nak buat, di mana nak mula...
  • Anda mula rasa cara komunikasi anda tidak betul...anda mula 'control' diri anda, percakapan anda hinggakan anda rasa itu bukan diri anda. Pelik...tapi ini yang banyak berlaku! Relax and be yourself.
  • CGPA, keputusan exam, pencapaian kerja anda sebelum ini sangat cemerlang. Anda ada sijil sebagai bukti. Anda mula ter "Over" confident dengan diri anda. Ingat!...sikap begini tidak sihat dan membahayakan anda di saat temuduga.
  • Anda mula rungsing fikirkan soalan apa yang panel temuduga akan tanya. Dalam bahasa Inggeris kah? atau bahasa Melayu? Anda tertanya-tanya...rasa seram sejuk datang kembali...
  • Anda mula risau, takut-takut sesi temuduga nanti dalam bahasa Inggeris dan anda mula mengatur ayat, risau tentang vocabulary, present tense, past tense lah. Ia menggangu proses persediaan temuduga anda...
  • Anda telah berhenti kerja...temuduga inilah harapan anda untuk menyambung ekonomi diri anda dan keluarga. Jadi...anda mula menaruh harapan yang tinggi menggunung. Anda tidak mahu gagal tapi tak tahu nak bersedia bagaimana...
  • Anda buntu...buat itu tak kena, buat ini pun tak kena. Otak anda mengalami detik 'confuse' sementara. Bahaya tu...


Ya...itu baru sedikit. Kami tahu ada banyak lagi yang sedang bermain-main di kepala anda. Dipanggil ke temuduga satu perkara yang menggembirakan anda. Tapi tahukah anda, dengan jumlah permohonan yang tinggi dibandingkan dengan jumlah kekosongan kerja yang ada, anda sebenarnya di ambang penyingkiran.


Ini adalah permainan hidup sebenar yang anda perlu lalui sebelum anda benar-benar mendapat pekerjaan yang sesuai dengan anda. Usah terkejut jika anda ditemuduga dalam tempoh yang sangat singkat tidak sampai 5 minit pun anda masuk ke bilik temuduga, anda sudah diminta untuk keluar.


Ini petanda anda telah gagal dalam 5 minit pertama anda masuk ke bilik temuduga. Ya...panel temuduga sudah ada kriteria yang mereka harus ikuti bagi menyingkirkan calon lebih awal kerana atas desakan jumlah kekosongan yang ada.


Rahsia Bijak Temuduga

Kami faham...pekerjaan adalah satu cara untuk dapatkan wang. Dan wang sangat penting untuk diri dan keluarga anda. Jadi pekerjaan sangat penting untuk :

  • Dapatkan wang tetap secara bulanan bagi teruskan hidup harian anda.
  • Anda dapat membayar pinjaman pelajaran PTPTN, MARA dan bantuan lain secara ansuran sebelum nama anda disenarai HITAM kan.
  • Anda boleh membeli kenderaan supaya mudah untuk anda bergerak atas urusan peribadi dan kerja. Ya...kenderaan zaman sekarang adalah keperluan bukan lagi kehendak.
  • Anda dapat memberi wang bulanan kepada ibubapa yang sudah tua, adik yang masih bersekolah atau anak-anak anda yang sedang membesar. Mereka mengharapkan anda.
  • Anda dapat membeli rumah atau aset anda pada usia muda lagi. Bank sangat suka mereka yang masih muda membuat pinjaman untuk membeli rumah.
  • Anda dapat melancong ke mana-mana sahaja yang anda suka setiap tahun dengan ganjaran bonus daripada syarikat. Ia wang penghargaan kepada anda kerana berjasa kepada syarikat.
  • Dengan pekerjaan, anda dapat merancang simpanan anda untuk hari tua.
  • Anda dapat membayar insuran kesihatan bulanan anda dengan baik supaya kos rawatan sakit anda dibiayai oleh insuran tersebut. Ini penting kerana kos rawatan semakin meningkat. Ia dapat melindungi anda dan keluarga.
  • Anda mampu bersedekah dengan lebih banyak kerana anda mempunyai pendapatan yang tetap. Ini cara anda berjasa kembali kepada orang yang kurang upaya dan memerlukan bantuan.


Anda lihat...dengan pekerjaan, anda dapat memenuhi segala keperluan anda dan melaksanakan hasrat murni anda sebagai manusia yang bersyukur. Jadi pekerjaan sangat penting untuk anda. Pentingnya pekerjaan sebagaimana pentingnya temuduga.


Ramai graduan beranggapan mereka mudah mendapat pekerjaan dengan menjadi pelajar cemerlang di universiti. Walhal, masih ramai yang cemerlang tetapi masih tak dapat pekerjaan yang mereka inginkan. Ya...anda mungkin kata "Belum rezeki lagi".Tetapi sedarkah anda, rezeki datang kepada mereka yang berusaha bersungguh-sungguh.


Dunia pelajaran dan dunia pekerjaan amat berbeza. Dunia pelajaran menuntut pelajar supaya menghafal formula, fakta dan nota tertentu. Tetapi dunia pekerjaan menuntut kemahiran komunikasi, kepantasan membuat keputusan, bijak menguruskan  syarikat dan memaksimumkan keuntungan baik dari segi masa mahupun wang ringgit. Ya...usah pandang rendah dengan apa yang kami sampaikan ini jika mahu berjaya.


Rahsia Bijak Temuduga

Anda berada pada tempat yang betul dan pada masa yang tepat. Kami, Tim Infokerjaya membantu anda sebaik mungkin bagi menjadikan anda "BIJAK" sebelum hadir ke temuduga. Ya...bukan sahaja bijak, malah kami mahu dan doakan anda berjaya dalam temuduga anda. Berjaya bermakna anda dapat kerja. Itu hasrat kami sebagaimana kami telah membantu ramai calon dalam proses mendapatkan pekerjaan mereka.


Sedikit perkenalan daripada kami :

Rahsia Bijak Temuduga

  • Kami berkongsi tips, maklumat kerjaya di halaman sosial facebook Tim Infokerjaya.
  • Kami pemilik forum SembangKerjaya.com, satu gerbang bagi pencari kerja bertukar pendapat dan informasi tentang pekerjaan.
  • Kami berkongsi artikel terkini di ruangan blog RujukanKerjaya.com.
  • Kami juga berkongsi informasi kerjaya kepada seramai 68,000 orang melalui emel sehingga Nov 2014 ini. Jumlah yang sangat banyak!


Anda lihat...ini bukti betapa seriusnya kami membantu anda untuk mendapatkan pekerjaan yang anda idamkan. Mungkin anda terlintas rasa ragu-ragu, was-was anda dengan kredibiliti kami. Itu tak mengapa kerana itu perasaan normal bagi permulaan anda sebelum mengenali kami.


Kami kongsikan kejayaan mereka yang telah mendapatkan bantuan daripada kami untuk kemasukan kerja ke sektor kerajaan. Mereka bermula dengan kurang yakin dan berakhir dengan kejayaan. Tahniah untuk mereka!


Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga
 

Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga
 

Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga
 

Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga


Bukan setakat itu sahaja, malah lebih ramai yang mengucapkan terima kasih setiap hari kepada komitmen kami membantu mereka, dan mungkin pula anda selepas ini. Oleh itu, bersandarkan usaha dan kredibiliti kami, kami memperkenalkan kepada anda.


Rahsia Bijak Temuduga



Rahsia Bijak Temuduga
Ebook adalah dalam format PDF
Ebook atau electronic book ini adalah dalam format digital.
Ditulis sepenuhnya dalam bahasa Melayu. Ia boleh dibuka
menggunakan perisian Adobe Acrobat Reader dan boleh
dicetak mengikut keselesaan membaca anda.





Rahsia Bijak Temuduga

  • Ebook ini  membantu anda untuk lakukan tindakan awal selepas anda dipanggil ke temuduga. Ramai yang terkejut dan takut apabila mereka mendapat panggilan temuduga. Kini rasa takut bakal dihilangkan!
  • Menerangkan beberapa perspektif apa yang panel temuduga ingin melihat anda. Salah satunya mereka menguji daya ketahanan anda dan ....
  • Amaran! Ini benar-benar berlaku - "Permainan Temuduga". Anda diterangkan dengan permainan temuduga yang seringkali anda tidak perasan anda sedang diuji. Jangan lepaskan maklumat ini!
  • Menyediakan mental anda lebih awal dengan format temuduga supaya anda tidak gentar dengan gangguan daripada _______ lain.
  • Anda bakal dapat manfaat  "Terbaik" dari perkongsian seorang calon temuduga  jawatan Jurutera yang berhadapan dengan panel temuduga yang slamber dan kurang etika. Serius...sangat bermanfaat!
  • Anda dapat lihat bagaimana panel temuduga memutarbelitkan jawapan anda untuk membongkar siapa anda yang sebenar. Ya...ini cara professional mereka.
  • Anda didedahkan dengan maklumat PENTING yang perlu anda tahu tentang sesuatu syarikat atau jawatan. Ramai yang kantoi di sini.... Bagaimana nak kerja jika tak tahu maklumat ini? Usah malukan diri anda...
  • Anda bakal tahu bagaimana untuk pasarkan diri anda. Kebanyakkan majikan dapat mengenali calon dengan melihat siapa mereka di ______ dan melalui pencarian di ______ . Ingat, zaman dah moden, cara panel temuduga mengenali anda sangat mudah dan pantas.
  • Oh....Masih panjang lagi. Cukup setakat ini. Terus dapatkan pakej ini sekarang.


Rahsia Bijak Temuduga


Dengan pakej ini, anda jimat wang, jimat masa kerana kami telah rangkumkan perkara penting untuk persediaan temuduga anda. Kami menyediakan anda dengan maklumat bijak untuk anda tahu. Anda tidak perlu tahu banyak perkara untuk lulus temuduga. Anda hanya perlu fokus kepada strategi tertentu yang kami kongsikan dalam ebook ini.


Tahu banyak perkara boleh confuse kan minda anda. Jadi, jadilah bijak dengan tahu maklumat fokus yang kami syorkan untuk anda. Ia ditulis atas pengalaman kami sebagai sumber rujukan kerjaya online No. 1 Malaysia, melalui kajian, temuramah dan pembacaan kami. Ebook ini adalah versi compact dan lebih fokus bagi memudahkan persediaan anda.


Oh ya...selalunya soalan favourite calon yang bakal hadir ke temuduga adalah 'Soalan Killer'. Soalan yang boleh buatkan seseorang calon tergagap-gagap, gugup dan rasa seram sejuk.


Rahsia Bijak Temuduga

Ia TAK penting jika anda tak mahu lulus temuduga anda. Pelik bunyinya...Itu bermakna apa yang kami kongsikan adalah penting dan menfokus kepada temuduga anda sama ada di sektor awam mahupun sektor swasta.


Kami bukan panel yang bakal menemuduga anda. Tetapi pengetahuan, pengalaman dan kajian terperinci...kami sandarkan untuk menghasilkan pakej rujukan ini bagi membantu proses persediaan temuduga anda. Kami mempunyai kenalan dan mempunyai kapasiti dalam menemuramah mereka yang pernah menjadi panel temuduga di kedua-dua sektor ini.


Selalu anda dengar tentang soalan Killer menghantui calon temuduga. Apa itu soalan Killer dijawab dalam komponen Rahsia Bijak Temuduga ini.





Rahsia Bijak Temuduga
Komponen 1 :
Soalan Killer Temuduga

Komponen ini mendedahkan tentang 10 soalan Killer yang menjadi antara favourite soalan panel temuduga kepada calon.

Mengapa apabila soalan ditanya, calon menggelabah cepat-cepat mahu menjawab soalan? - Didedahkan didalamnya...

Komponen ini memerlukan anda merancang jawapan anda mengikut kemahuan panel temuduga. Anda tahu fungsi soalan, anda boleh jawab dengan bersahaja.

Perkongsian contoh soalan penyelesaian masalah di tempat kerja. Ia adalah soalan sebenar temuduga bagi jawatan Jurutera Elektrik. Kemahiran berfikir pantas dan pengetahuan tentang skop kerja yang baik mampu menjawab soalan ini. - Take Note!

Komponen ini tidak bermakna sekiranya anda tidak lakukan apa-apa tindakan. Jawapan ada pada anda. Keluarkan dan susun mengikut cara dan gaya anda tersendiri.



Rahsia Bijak Temuduga

Walaupun otak manusia boleh berfikir banyak perkara dalam satu masa, tetapi terlalu banyak yang anda fikir boleh memperlahankan kelajuan pemikiran anda. Ya...anda lihat secanggih-canggih komputer, handphone adakalanya ia 'hang'. Sama seperti otak manusia....


Jika hari dah dekat dengan temuduga, elakkan daripada 'Jamm' kan otak anda dengan banyak perkara. Sebagai membantu anda...kami sediakan komponen ini bagi membantu anda menguruskan perkara yang patut dilakukan sebelum dan perkara yang dilakukan kemudian dengan lebih tersusun.






Rahsia Bijak Temuduga
Komponen 2 :
Checklist Temuduga



Checklist Temuduga satu komponen yang efektif untuk persediaan temuduga anda. Lihat pada senarai yang perlu anda lakukan sebelum temuduga, semasa temuduga dan selepas temuduga.

Ramai calon hanya lakukan persediaan sebelum temuduga sahaja. Walhal, sesi temuduga seringkali merujuk kepada perkara yang baru sahaja berlaku.

Jika persediaan semasa temuduga anda tak tahu, apatah lagi persediaan bagi selepas temuduga. Ramai calon ambil mudah persediaan semasa dan selepas ini!

Komponen ini mambantu anda buat check up perkara apa yang perlu lakukan dahulu, dan kemudian. Strategi ini memberi connection yang baik buat anda, panel temuduga dan sesiapa sahaja yang terlibat di hari temuduga anda. Ya...PENTING!

'Tick' kan perkara yang anda sudah lakukan...mudah!





Rahsia Bijak Temuduga
Komponen 3 :
Peta Minda Rujukan Pantas

5 Peta Minda (Mind-Map) bagi memudahkan anda rujuk di saat akhir sebelum temuduga merangkumi :
  • Tujuan Temuduga
  • Jenis Temuduga/Format
  • Bagaimana Mengkaji Syarikat?
  • First Impression Panel Temuduga
  • Permainan Temuduga
Anda mungkin cakap..."Alah tak perlulah mind map ni, tak penting sangat". Ia nampak tidak penting di waktu sekarang, tapi ia tersangat penting apabila anda teraba-raba ingin lakukan ulangkaji akhir nanti.

Peta minda adalah bahasa minda. Ia ringkas, padat dan merangsang minda anda. Ingat! minda paling berkuasa adalah minda separa sedar.

Peta minda menggerakkan minda separa sedar anda untuk bekerja dengan lebih tenang dan terkawal. Ia  salah satu unsur psychology.

Ya, Kesimpulannya...Ia penting!



Satu usaha terbaik membuat persediaan temuduga adalah dengan belajar melalui pengalaman orang lain. Mereka telah hadir ke temuduga. Mereka dah lakukan persediaan sebelum temuduga. Mereka lalui hari dan detik-detik mencemaskan semasa temuduga. Ini peluang anda belajar melalui pengalaman mereka.


Komponen 4 dan 5 ini benar-benar membantu persediaan minda anda. Melalui perkongsian calon yang telah hadir ke temuduga, anda bakal dapat gambaran bagaimana keadaan temuduga yang sebenar. Ya...ini menguntungkan anda, kerana ia seolah-olah anda sedang berada dalam situasi mereka hadir ke dalam bilik temuduga.


Kami yakin ada suara yang terlalu "Over" confident berkata "Alah...saya dah baca banyak perkongsian  temuduga di blog-blog, siap boleh komen-komen lagi". Ya...Itu tidak menjadi masalah jika anda seorang yang 'sangat' yakin. Tetapi, ini nasihat kami... keyakinan yang terlalu tinggi boleh memusnahkan impian anda. Kami bercakap melalui pengalaman kami membantu ramai calon yang benar-benar memerlukan bantuan kami.






Rahsia Bijak Temuduga
Komponen 4 : Pengalaman Temuduga Sektor Swasta


Komponen ini adalah perkongsian calon yang telah hadir ke temuduga di sektor swasta pelbagai jawatan. Antaranya adalah bagi jawatan :

  • Pegawai Khidmat Pelanggan
  • Pembantu Pentadbiran
  • Pelatih Pengurusan
  • Pembantu Peribadi
Jika anda bakal hadir temuduga sektor swasta, komponen ini sangat membantu anda. Ia adalah perkongsian pengalaman sebenar.

Anda dapat lihat, bagaimana tekanan diberikan melalui soalan-soalan yang panel temuduga ajukan kepada calon.

Lihat juga, terdapat soalan yang sama walaupun jawatan berlainan. Di sini anda dapat lihat bagaimana  pemikiran panel temuduga di sektor swasta melalui soalan mereka.

Jika anda peminat TEGAR jawatan kerajaan, tinggalkan komponen ini. Jika anda sukakan soalan ber'Tekanan'...komponen ini sangat sesuai walaupun anda peminat tegar jawatan kerajaan.






Rahsia Bijak Temuduga
Komponen 5 : Pengalaman Temuduga Sektor Awam


Komponen ini adalah perkongsian calon yang telah hadir ke temuduga di sektor kerajaan pelbagai jawatan. Antaranya :
  • Pegawai Hidupan Liar
  • Penolong Akauntan
  • Pen. Siasatan Jabatan SPRM
  • Pegawai Tadbir Diplomatik
Sangat penting sebagai rujukan bagi anda yang bakal hadiri temuduga sektor kerajaan.

Dalam perkongsian ini, anda dapat lihat pola soalan yang sering ditanya oleh panel temuduga kerajaan yang kebiasaannya adalah mereka yang berkhidmat di sektor kerajaan juga dan berjawatan tinggi.

Lihat ulasan dan nasihat oleh Tim Infokerjaya dalam setiap perkongsian ini.


Kesemua komponen ini adalah pakej lengkap kepada Rahsia Bijak Temuduga. Jadi, usah lengahkan masa anda untuk mula lakukan persiapan temuduga anda sekarang. Kami tegaskan disini, ebook ini bukan untuk semua calon temuduga.

Jadi...
Rahsia Bijak Temuduga
Rahsia Bijak Temuduga Anda yang dihubungi untuk hadir temuduga segera 3 hari dari sekarang - Anda perlukan rujukan pantas!
Rahsia Bijak Temuduga Anda yang baru sahaja lulus peperiksaan online kemasukan ke sektor kerajaan dan menaruh harapan lulus temuduga.
Rahsia Bijak Temuduga Graduan lepasan universiti yang sedang memburu temuduga pertama dan graduan yang kebingungan hadir temuduga berkali-kali tetapi masih tiada hasil.
Rahsia Bijak Temuduga Anda yang berhasrat melompat pekerjaan daripada sektor swasta ke sektor awam atau sektor awam ke sektor swasta.
Rahsia Bijak Temuduga Ibubapa yang rungsing dengan kerjaya anaknya. Hadiahkan ebook ini untuk anak kesayangan anda.
Rahsia Bijak Temuduga Anda yang baru diberhentikan kerja atau mahu berhenti kerja kerana syarikat anda bekerja tidak memenuhi kehendak anda.
Rahsia Bijak Temuduga Abang atau kakak yang ingin melihat adiknya berjaya mendapat pekerjaan secepat yang mungkin selepas tamat universiti.
Rahsia Bijak Temuduga Anda yang buntu, tiada rujukan khas di kedai-kedai buku. "Yang ada semua tebal-tebal belaka. Bahasa Inggeris pula tu. Masa dah suntuk...tak sempat baca kesemuanya."
Rahsia Bijak Temuduga Anda yang bakal berkahwin dan ingin memenuhi kehendak mertua yang inginkan menantunya berpekerjaan tetap.



Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga


Rahsia Bijak Temuduga
Tahniah! Anda membuat pilihan yang tepat. Miliki pakej lengkap Rahsia Bijak Temuduga sekarang. Ia menandakan anda amat serius untuk berjaya dalam temuduga nanti. Anda serius, kami juga serius.

Kami berikan jaminan 100% pemulangan wang kembali jika ebook ini LANGSUNG TIDAK MEMBANTU dalam proses persediaan temuduga anda.

Rahsia Bijak Temuduga

Rahsia Bijak Temuduga

Selamat Maju Jaya,


Rahsia Bijak Temuduga





Tim Infokerjaya Resources
"Rujukan Kerjaya Online No. 1 Malaysia"
Rahsia Bijak Temuduga
Persiapan Lengkap Ke Temuduga


P.S.
Usah berfikir lagi. Berfikir terlalu lama tanpa tindakan tidak mendatangkan apa-apa hasil. Dapatkan pakej rujukan temuduga ini sekarang. Klik di sini untuk tempahan.
P.P.S. Anda berada di ruangan betul pada masa yang tepat. Ini bermakna anda benar-benar serius untuk berjaya dalam temuduga penting anda. Lakukan persediaan bijak anda hari ini. Di saat mereka yang lain masih tercari-cari panduan temuduga, anda telah berada beberapa jauh ke hadapan.


Disclaimer
|
Privacy Policy
|
Term & Condition
|
FAQ
|
Order


www.RahsiaBijakTemuduga.com Hak Cipta Terpelihara 2015 Infokerjaya Resources (002091193-K)